گوشی پوکو ام 6 پرو 5جی در هند

0
(0)

معرفی گوشی شیائومی POCO M6 Pro 5G با پردازندهSnapdragon 4 Gen 2 در هند

پوکو گوشی هوشمند جدیدی از سری M را در هند عرضه کرده است؛ این محصول با اینکه به نام POCO M6 Pro 5G معرفی شده اما شباهت‌های بسیاری به Redmi K60 Ultra دارد. حال باید در ادامه ببینیم این محصول با نام ردمی عرضه خواهد شد یا پوکو؟

به هر حال گوشی شیائومی پوکو M6 pro به عنوان جانشین M4 Pro 5G سال گذشته معرفی شده است. در واقع پوکو با یک جهش بلند نخواسته نسخه پرو M5 را عرضه کند. همچنین پیشنهاد آخر پوکو با تغییر نام تجاری نسخه Redmi Note 12R در چین موجود است.

مشخصات و ویژگی های گوشی شیائومی POCO M6 Pro 5G

نمای ظاهری POCO M6 Pro 5G با برخورداری از یک صفحه نمایش 6.79 اینچی با وضوح +FHD و پانچ هول در قسمت مرکزی بالای نمایشگر طراحی شده است. از ویژگی‌های نمایشگر می‌توان به حداکثر روشنایی 550 نیت و نرخ تازه سازی 90 هرتز اشاره کرد. از نظر طراحی، این گوشی هوشمند دارای یک پنل پشتی دو رنگ با ماژول دوربین کشیده‌ی مشکی رنگ است. دکمه پاور نیز با اسکنر اثر انگشت ادغام شده است.

پوکو در ماژول دروبین M6 Pro 5G خود از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی بهره برده است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در قسمت بالای نمایشگر جا خوش کرده است.

گوشی شیائومی پوکو ام 6 پرو

در بخش سخت افزاری نیز گوشی موبایل پوکو M6 Pro 5G به پردازنده اسنپدراگون 4 نسل 2 مبتنی بر فرآیند 4 نانومتری مجهز شده است. این دستگاه تا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. فناوری رم مجازی تا 6 گیگابایت برای عملکرد روان در قسمت نرم افزاری این گوشی موجود است.

باتری این گوشی هوشمند 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی نیز مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

گزینه‌های اتصال در POCO M6 Pro 5G شامل5 Wi-Fi، جک 3.5 میلی متری هدفون، بلستر مادون قرمز، بلوتوث و فناوری 5G است. این گوشی موبایل در دو رنگ سبز و مشکی ارائه خواهد شد؛ گوشی در دو نسخه متفاوت از حافظه داخلی و رم تفاوت قیمت دارد.

منبع: Gizmochina.com

 

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!