پوکو پادز شیائومی

0
(0)

صداها با پوکو پادز شیائومی، رساتر از قبل می‌شوند.

 برند تجاری ساخت گوشی های پوکو، ایربادز بی‌سیم خود را در هند عرضه کرد. این محصول که پوکو پادز (POCO Pods) نام دارد، یک TWS (The Wireless Stereo) از شرکت پوکو است که با آخرین اتصال بلوتوث 5.3، در حالت گیمینگ با کم‌ترین تأخیر یعنی 60 میلی ثانیه صدا را انتقال می‌دهد و با باتری 440 میلی آمپری و IPX4 تولید شده است.

مشخصات پوکو پادز

در بازار هند، قیمت ایربادز پوکو 1.199 روپیه در نظر گرفته شده است. همان‌طور که اشاره شد پوکو در ایربادز جدید خود برای اتصال از بلوتوث 5.3 استفاده کرده است. این دستگاه شیائومی کُدِک SBC را برای کیفیت صدای بالا دریافت کرده تا صدای رساتری انتقال دهد. همچنین این ایربادز با سیستم سریع همرسانی گوگل سازگار شده و درایورهای 12 میلی‌متری برای رساندن سطح حرفه‌ای از بیس را داراست تا تجربه‌ای موثر و لذت‌بخش بسازد. پوکو پادز همچنین از ویژگی کنسل کردن نویز محیط برخوردار گشته است.

برای علاقمندان به بازی، TWS از پوکو لذت بازی کردن را با کم‌ترین تأخیر در انتقال صدای یعنی 60 میلی ثانیه چند برابر می‌کند. همچنین، سیستم لمسی بر پوکو پادزها مدیریت آسان موسیقی، پاسخ به تماس‌ها، و دستیاران صوتی فعال چون سیری (Siri) یا گوگل وُیس (Google Voice) را ارائه می‌دهد.

پوکو پادز شیائومی

رتبه‌بندی پوکو پادز در زمینه‌ی مقاومت برابر پاشیدن مایعات IPX4 است که آن را ارزنده‌تر می‌سازد. با باتری 34 میلی‌آمپر بر ساعتی، این محصول می‌تواند 5 ساعت موسیقی پخش نماید، در حالی که کِیس شارژ 440 میلی‌آمپری آن، 30 ساعت قدرت بک‌آپ و مازاد ایجاد می‌کند. با قابلیت شارژ سریع می‌توانید فقط با ده دقیقه شارژ، 90 دقیقه موسیقی گوشی کنید.

پوکو پادز تلفیقی کامل از خلاقیت پیشرفته، اتصال بدون مرز و محدودیت برای داشتن عملکرد صوتی بی‌نظیر است. همان‌گونه که رئیس بخش پوکوی شیائومی درهند اعلام کرده: “ما متعهد به ارائه‌ی تجربیات خارق‌العاده و معرفی مجموعه‌ای از فناوری هیجان‌انگیز برای کاربرانمان هستیم”. گویا هدف پوکو در هند توانمندسازی هر هندی برای داشتن زندگی با تکنولوژی است. هدفی که به زودی شاهد گسترش آن در تمام دنیا خواهیم بود.

منبع

https://www.news18.com

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!