نوت بوک گیمینگ شیائومی Redmi G Pro 2024 در مدل کمی باریک‌تر عرضه می‌شود!

نوت بوک گیمینگ شیائومی
5
(3)

شیائومی یک نوت بوک گیمینگ قدرتمند به نام Redmi G Pro 2024 را ارائه می‌دهد که دارای یک پردازنده گرافیکی اختصاصی و یک پردازنده Core i7 اینتل است. صفحه نمایش با وضوح بالا، نرخ تازه سازی افزایش‌یافته و روشنایی مناسب از ویژگی‌های این دستگاه است. با تسک‌میران اخبار شیائومی را دنبال کنید.

شیائومی یک نوت بوک بازی جدید با نام تجاری Redmi ارائه می‌دهد. Xiaomi Redmi G Pro 2024 در حال حاضر با Intel Core i9-14900HX در دسترس است و اکنون این نوت بوک در نسخه کمی باریک با Intel Core i7-14650HX عرضه می‌شود. مشخص نیست که استفاده از پردازنده 16 هسته‌ای با حداکثر فرکانس ساعت 5.2 گیگاهرتز واقعاً تا چه حد تأثیر منفی بر بازی خواهد داشت، زیرا GPU معمولاً ممکن است محدودیت‌هایی داشته باشد ، به خصوص در نمایشگرهایی با وضوح‌ بالاتر. کارت گرافیک، یعنی GeForce RTX 4060، تغییری نکرده است.

صفحه نمایش ویژه نوت بوک گیمینگ شیائومی

این نوت بوک مجهز به صفحه نمایش 16 اینچی با وضوح 2560 در 1600 و نرخ تازه‌سازی 240 هرتز است که ارتقاء چشمگیری برای این دستگاه هستند. حداکثر روشنایی نوت بوک گیمینگ ردمیG Pro 2024، 500 cd/m² مشخص شده است، همچنین گفته می‌شود فضای رنگی sRGB به طور کامل با درجه دقت بالایی پوشانده شده است. یک اتصال Thunderbolt 4 روی برد است و HDMI و DisplayPort نیز می‌توانند برای خروجی تصویر استفاده شوند. چندین پورت USB-A نیز در بدنه دستگاه وجود دارد.

در بازار داخلی چین، قیمت آن معادل 1000 دلار تعیین شده است. اطلاعاتی در مورد انتشار جهانی هنوز در دسترس نیست.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 3

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!