صفحه نمایش ردمی K60 اولترا

5
(1)

میان‌رده ردمی با صفحه نمایش ویژه؛ در Redmi K60 Ultra چه می‌بینیم؟

مشخصات صفحه نمایش Redmi K60 Ultra خریداران میان‌رده را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برند Redmi در حال معرفی K60 Ultra در کشور چین است. این برند به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های برند شیائومی، تأیید کرده است که این دستگاه دارایSoc Dimensity 9200 است که قادر است امتیازات بنچمارک قابل توجهی ارائه دهد. در جدیدترین تیزرها و اخبار، این نماینده شیائومی مشخصات صفحه نمایش گوشی میان‌رده پریمیوم آینده خود را نیز فاش کرده است که مطمئناً توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. همچنین به نظر می‌رسد نسخه‌ی جهانی ردمی K60 اولترا، همان پوکو ام 6 پرو باشد که به زودی رونمایی خواهد شد. بنابراین باید تا موقع رونمایی از هر دو گوشی منتظر ماند.

آیا Redmi K60 Ultra به یک میان‌رده فوق قدرتمند تمایل دارد؟

انتظار می‌رود Redmi K60 Ultra در اواخر این ماه با گوشی موبایل Xiaomi Mix Fold3 و احتمالاً Redmi Pad 2 عرضه شود. همچنان که ما انتظار ارائه بهترین‌ها را داریم؛ شرکت نیز تأیید کرده است که دستگاه نمایشگر همه جانبه ارائه می‌دهد. این پنل علاوه بر ارائه رزولوشن 1.5K پیکسل، قادر است با سرعت 144 هرتز به‌روز شود. پیش از این نیز، Redmi فاش کرده بود که این گوشی هوشمند برای یک تجربه بصری بهتر؛ به پردازنده نمایشگر مستقل PixelWorks X7 مجهز خواهد شد.

این صفحه نمایش مطمئناً فراتر از یک گوشی هوشمند میان رده است. با این حال، سایر مشخصات سخت افزاری Redmi K60 Ultra نیز چندان از دایره توجه دور نیستند. تراشه +MediaTek 9200 روی دستگاه به اندازه کافی قدرتمند است چنانکه می‌تواند بیش از 1,774,714 امتیاز را در AnTuTu کسب کند. در واقع این چیپست با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام قابل مقایسه است.

همچنین می‌تواند با 12 گیگابایت رم LPDDR5x و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 یا با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره با نسخه‌های این دستگاه همراه شوید. گوشی شیائومی Redmi K60 Ultra همچنین از موتور Furious 2.0 بهره‌مند گشته است که در ازای آن انتظار می‌رود یک عملکرد اختصاصی را از این دستگاه شاهد باشیم.

احتمالاً ردمی، MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را در بخش نرم افزاری این گوشی مدنظر دارد. علاوه بر این نیز، ظرفیت باتری Redmi K60 Ultra از 5000 تا 5500 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات متغیر است. این گوشی هوشمند احتمالاً در رنگ‌های مشکی براق و فیروزه‌ای عرضه می‌شود.

منبع: www. gizmochina.com

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!