شیائومی تا به امروز 1 میلیارد گوشی هوشمند ردمی فروخته است!

5
(1)

برند ردمی پس از یک دهه توانست به رکورد 1 میلیاردی فروش گوشی موبایل دست یابد. این موفقیت بزرگی برای شرکت شیائومی است. در واقع تولد ده سالگی ردمی که برای اولین‌بار در سال 2013 وارد بازار شد، مصادف شد با فروش یک میلیاردی گوشی‌های این برند. این نقطه عطف توسط ویلیام لو، شریک و رئیس گروه شیائومی اعلام شد. همچنین مدیر عامل شرکت شیائومی، لی جون، مجدداً این موفقیت ردمی را به اشتراک گذاشت.

بهترین گوشی های ردمی

گوشی‌های «ردمی» شیائومی، اغلب گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه و میان‌رده هستند. البته در نظر داشته باشید که ردمی تاکنون توانسته مدل‌های قدرتمند و ارزنده‌ای را به بازار گوشی‌های جهان عرضه کند. گوشی‌هایی نظیر ردمی نوت 12 پرو با برخورداری از چیپست دایمنسیتی 1080، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپری شایستگی خود را به کاربران ثابت کرده است.

سری ردمی نوت 13 نیز که در چین عرضه شده و در حال حاضر نیز به بازارهای جهانی راه یافته تاکنون عملکرد رضایت بخشی داشته است. برای مثال Redmi +Note 13 Pro را در نظر بگیرید، این گوشی دارای یک پنل 120 هرتزی است. در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاومت داشته همچنین تا 16 گیگابایت نیز حافظه‌ی رم دارد. این پردازنده از تراشه بسیار توانمند Dimensity 7200 Ultra مدیاتک که یک پردازنده 4 نانومتری است، پشتیبانی می‌شود.

در حالیکه یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در ماژول دوربین این دستگاه جای گرفته، یک باتری بزرگ و شارژ سیمی‌ 120 وات نیز در آن گنجانده شده است. این گوشی در واقع در کمتر از 20 دقیقه به شارژ کامل می‌رسد؛ در واقع شارژر گوشی ردمی فراتر از هر پرچمدار موجود در بازار عمل کرده است.

برای مشاهده مطلب «لیست بهترین گوشی های شیائومی در سال ۲۰۲۳» کلیک کنید.

نهایتاً این یک گوشی میان‌رده‌ی محبوب است که شایسته‌ی هم‌نشینی پرچمداران نیز به نظر می‌رسد. با اینکه در گذشته شیائومی در تولید گوشی‌های اقتصادی فعال بوده اما حالا شیائومی به خوبی توانسته با این دستگاه ارزش‌آفرینی کند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!