شیائومی پد 7 پرو به نمایشگر 144 هرتزی و اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می‌شود!

شیائومی پد 7 پرو
4.4
(5)

شیائومی تبلت‌های سری Pad 6 را در اوایل سال جاری عرضه کرد. طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال کار بر روی مدل جانشین آن یعنی سری Pad 7 است. طبق گزارش‌ها شیائومی پد 7 پرو، یکی از مدل‌های سرآمدی است که توسط کاربران GSMChina در Mi Code دیده شده است.

جزئیات پد 7 پرو

به گفته این رسانه، ردمی پد 7 پرو با اسم رمز «شنگ» به تولید می‌رسد که در زبان چینی به معنای یک ساز موسیقی است. این کار با سنت شیائومی در استفاده از نام آلات موسیقی به عنوان رمز تبلت‌های سری Pad مطابقت دارد.

صفحه نمایش شیائومی پد 7 پرو

دستگاه دارای شماره مدل “N81A” است و دارای یک پنل 10 اینچی است که توسط Tianma ساخته شده است. انتظار می‌رود شیائومی پد 7 پرو دارای پنل LCD با رزولوشن 1480×2367 و نرخ تازه سازی 144 هرتز باشد. به نظر می‌رسد یک تغییر قابل توجه در اندازه صفحه نمایش نسبت به نمایشگر 11 اینچی نسل قبلی Pad 6 Pro اتفاق افتاده است.

سخت افزار و نرم افزار شیائومی پد 7 پرو

شایعه شده است که شیائومی پد 7 پرو از آخرین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد که با اطلاعات فاش شده قبلی از Digital Chat Station مطابقت دارد. علاوه بر این، GSMChina پیشنهاد می‌کند که این تبلت دارای یک سیستم بلندگوی چهار استریو، مشابه مدل قبلی خود یعنی Pad 6 Pro است. همچنین انتظار می‌رود که شیائومی پد 7 پرو بر روی HyperOS مبتنی بر اندروید 14 اجرا شود. GSMChina در ادامه گزارش می‌دهد که Xiaomi Pad 7 Pro ممکن است مشابه مدل قبلی خود یعنی Pad 6 Pro منحصر به بازار چین باشد.

همچنین بخوانید: تغییر و آموزش تغییر ریجن (Region) گوشی شیائومی

هیچ تایید رسمی ‌در مورد سری پد 7 شیائومی وجود ندارد، بنابراین با احتیاط به این اطلاعات توجه کنید. با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر، به ارائه به‌روزرسانی‌های شیائومی پد 7 پرو ادامه خواهیم داد. خبر دیگر، شیائومی قرار است در رویداد 29 نوامبر خود از گوشی‌های هوشمند سری Redmi K70 به همراه محصولات متنوع دیگر رونمایی کند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 4.4 / 5. تعداد رای‌ها: 5

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!