عینک هوشمند شیائومی، قدرت‌نمایی یا تحقق یک رویا؟

عینک هوشمند شیائومی
گجت جدید شیائومی
5
(2)

جادوی تکنولوژی، از خیال‌ های زمان کودکی نیز پیشی گرفته. ساخت عینک‌ هوشمند از هیجان انگیزترین اقدامات کمپانی‌ ها، در جهت تصاحب قلمرو رویا پردازی است. شیائومی نیز از این قائله عقب نمانده و با معرفی عینک هوشمند خود، در صدد تکمیل کلکسیون گجت‌ های دوست داشتنی شیائومی است.

قبل‌ تر اشاره داشتیم که شیائومی قصد دارد در تک تک لحظات مخاطبان سهیم باشد. این موضوع را می‌توانیم از تولیدات گسترده‌ شرکت شیائومی در بخش گجت‌ ها متوجه شویم. از محصولات کاربردی مانند ساعت هوشمند گرفته، تا فناوری‌ هایی که با سلامت شما و خانواده‌تان سر و کار دارند، مانند دستگاه تصفیه هوا. مدتی قبل هم شیائومی با معرفی عینک هوشمند خود، قدم مستحکم‌ تری در این زمینه برداشت. گستردگی محصولات شیائومی در کنار دید تیز بینانه‌ی طراحان این شرکت، نام شیائومی را به عنوان یکی از خلاقانه‌ترین و پر طرفدارترین سازندگان گجت‌ها ثبت کرده است.

با عینک هوشمند شیائومی، مثل آدم فضائی‌ها نباشید

عینک هوشمند شیائومی

احتمالاً طراحی ظاهری اسمات گلس شیائومی، همان ویژگی می‌باشد که نظم انتخاب‌های شما را برهم می‌زند و شیائومی را به صدر جدول می‌رساند. برعکس ظاهر اکثر عینک‌ های هوشمند، طراحان شیائومی تلاش کرده‌اند تا استایل شما را خراب ننمایند.

یک طراحی فوق العاده شیک و بدیع که حتی می‌تواند جان تازه‌ای به استایل شما بدهد. هنگامی که در حال استفاده از این گجت شیائومی هستید، نگاه‌هایی که به سوی شما کشیده می‌شوند، از سر تحسین خواهند بود، نه از سر تعجب! بنابراین لذت این همراهی با تکنولوژی در ادغام با حس شیک پوشی، رضایت هر مخاطب سخت پسندی را جلب می‌نماید.

فریم عینک شیائومی، چهارگوش با لبه‌های منحنی در نظر گرفته شده و با یک خط ظریف در بالای عدسی‌ها، این طراحی خاص، تکمل شده است. دوربین دستگاه با ظرافت ماهرانه‌ای در اهرم اتصال دسته به عدسی سمت چپ قرار گرفته و دکمه‌ های فیزیکی و پد لمسی روی دو دسته‌ عینک شیائومی تعبیه شده‌اند.

نکته‌ای که در تیزر تبلیغاتی این عینک هوشمند شیائومی نیز به چشم می‌خورد، توجه شیائومی به قابل استفاده بودن این محصول برای خانم‌ها و آقایان است.

هرچند با توجه به عدم عرضه‌ی این گجت شیائومی، گمان می‌رود تغییراتی در جزئیات این گجت اعمال شود.

شیائومی، مدعی طول عمر بیشتر با استفاده از تکنولوژی ساده‌تر است!

عمر باتری در گجت‌ های ظریفی مانند ایرپاد و ساعت هوشمند، همیشه مورد بحث بوده. چرا که به دلیل کوچک بودن باتری، نمی‌توانیم توقع ظرفیت زیادی داشته باشیم. از طرفی این محصولات قرار است پا به پای گوشی موبایل شما، همراهتان باشند. بنابراین طول عمر باتری، یکی از دغدغه‌های شرکت‌ های سازنده گجت‌ ها بوده و هست!

شیائومی ادعا می‌کند، برای این مشکل یک راه حل پیدا کرده است. استفاده از نمایشگر Micro LED تک رنگ، به مصرف کمتر باتری کمک می‌کند. هرچند که این ادعا، به این معنی می‌باشد که شیائومی برای حفظ اعتبار خود در عملکرد خوب باتری‌ ها، هزینه‌ بالایی پرداخته. چرا که استفاده از Micro LED باعث می‌شود قیمت تولید محصول، افزایش می‌یابد.

انتخاب هوشمندانه‌ شیائومی؛ یک تیر و دو نشان!

در عینک هوشمند شیائومی نمایشگر Micro LED با هدف افزایش عمر باتری عینک هوشمند به کار گرفته شده است. اما این منطقی به نظر نمی‌رسد که فقط به همین دلیل از یک قطعه‌ گران قیمت بهره ببرند. از همین رو، با کنکاش بیشتر می‌توان فهمید که این انتخاب شیائومی علاوه بر کمک به عملکر باتری، باعث ظرافت بیشتر عینک هوشمند شیائومی نیز خواهد شد. شیائومی بیان کرده که این تراشه‌ نمایشگر اندازه‌ یک دانه برنج است. این ادعا نشان می‌دهد باید در انتظار عدسی‌های با ضخامت کم باشیم.

باتری عینک هوشمند شیائومی

از دیگر شگفتی‌های اسمارت گلس شیائومی، می‌توان به روشنایی 2 میلیون نیتی این نمایشگر اشاره کرد. شما حتی در زیر تابش نور آفتاب هم، یک تصویر با کیفیت خواهید داشت.

آنچه اسمارت گلس شیائومی در اختیارتان می‌گذارد

خدماتی که سمارت گلس شیائومی در اختیار شما قرار می‌دهد، هنوز به صورت قطعی مشخص نیست. اما طبق اعلام این شرکت، می‌توانید با اتصال به وای‌فا ، مسیریابی را در گوشه‌ی عدسی عینک خود داشته باشید تا در هنگام رانندگی نیازی به چک کردن پیاپی صفحه موبایلتان نداشته باشید.

نمایش اعلان‌ های ضروری نیز از امکانات این محصول خواهد بود. البته ممکن است این امکان، برای شما خوشایند نباشد و کمی آزار دهنده به نظر برسد. اگر این طور فکر می‌کنید، بهتر است جمله را مجدد مطالعه نمائید! شیائومی اعلان‌های ضروری را نمایش می‌دهد که احتمال می‌رود، تنظیم این ضرورت بر عهده‌ی خود شما باشد.

اسمارت گلس شیایومی

حضور دوربین 5 مگاپیکسلی بر روی دسته‌ عینک شیائومی، امکان عکاسی این محصول را بیان می‌کند. یکی دیگر از کاربردهای این دوربین، قابلیت ترجمه‌ی متون است که به تنهایی دلیل قانع کننده‌ی برای محبوبیت این گجت می‌باشد.

امکان پاسخگویی به تماس از طریق میکروفون‌ ها و اسپیکر‌ها، از امکانات عینک شیائومی خواهد بود. پیش بینی می‌شود با توجه به این ویژگی و با در نظر گرفتن سیسم عامل مستقل عینک هوشمند شیائومی، به زودی این محصولات بتوانند جایگزین خوبی برای موبایل‌ ها گردند.

این انتظار پایانی دارد؟

xiaomi smart glasses

سابقه‌ شیائومی در طراحی و تولید گجت‌ های جالب، نشان می‌دهد این برند قصد دارد در تمام عرصه‌ های تکنولوژی نامی داشته باشد. بنابراین تا حدودی احتمال این که شیائومی فقط قصد قدرت‌نمایی داشته باشد، افزایش پیدا می‌کند، اما با توجه به جزئیاتی که شیائومی از این محصول اعلام نموده، به نظر می‌رسد عینک شیائومی در سال 2022 عرضه شود، البته که احتمال ارائه این محصول برای عموم بعید به نظر می‌رسد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!