اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون

اتصال گوشی به تلویزیون
4
(29)

امروزه برای اکثر ما اتفاق افتاده که قصد داشتیم تصاویری که با گوشی تلفن همراهمان به ثبت رسانیدم را، در یک نمایشگر بزرگ مثل تلویزیون تماشا کنیم. در این راستا تکنولوژی گام های موثری برداشته است که راحت تر از هر موقع اتصال گوشی موبایل شیائومی شما به تلویزیون ممکن شود.

با ما در این آموزش تصویری اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون هوشمند، همراه باشید.

گام اول: ورود به تنظیمات گوشی شیائومی

در ابتدا باید به بخش تنظیمات گوشی شیائومی خود که در عکس زیر نشان داده شده است  بروید و گزینه اتصال و همرسانی را انتخاب کنید. از صفحه باز شده، مانند تصویر زیر، گزینه بازتاباندن (cast) را انتخاب کنید.

راهنمای اتصال گوشی به تلوزیون

گام دوم : روشن کردن گزینه بازتاباندن (cast)

گزینه بازتاباندن را فعال کنید. در ابتدا از شما اجازه روشن شدن Wi-Fi گرفته میشود و سپس صفحه جستجو برای یافتن تلویزیون شما باز میشود. (مانند تصویر)

چگونه گوشی موبایل را به تلوزیون متصل کنیم؟

گام سوم : اتصال به تلویزیون

در انتها پس از یافتن نام تلویزیون خود در دستگاه های یافت شده، گزینه مورد نظر را انتخاب کنید و منتظر شوید تا گوشی شیائومی شما به تلویزیون متصل شود.

پس از اتصال کامل میتوانید آنچه در موبایل شیائومی خود میبینید در تلویزیون نیز ببینید.تبریک شما موفق شدید!

نکاتی برای اتصال بهتر گوشی شیائومی به تلویزیون

حتما مد نظر داشته باشید که برای اتصال سریع تر و انتقال داده بهتر بین گوشی شیائومی و تلویزیون شما، بهتر است موبایل شیائومی و تلویزیون شما به یک شبکه Wi-Fi متصل باشند. در صورتی که هر دو دستگاه به یک شبکه Wi-Fi متصل نباشند نیز امکان اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون وجود دارد اما کند تر از حالت قبلی خواهد بود.

همچنین در تلویزیون های قدیمی تر، ممکن است در صورت متصل نبودن گوشی شیائومی و تلویزیون به یک شبکه wifi مشترک، امکان اتصال وجود نداشته باشد.

در صورتی که با قابلیت بازتاباندن (cast) موفق به اتصال گوشی شیائومی خود به تلویزیون نشدید، از نرم افزار های جانبی استفاده کنید تا مشکل برطرف شود. نرم افزار Letsview میتواند گزینه خوبی در این زمینه باشد.

اگر با تمام توضیحات فوق درباره آموزش اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون موفق به اتصال نشدید، میتوانید به راهنمای اتصال گوشی شیائومی خود نیز مراجعه کنید. صفحه آموزش اتصال گوشی شیائومی و تلویزیون را میتوانید مانند تصویر زیر در گوشی شیائومی خود پیدا کنید.

نحوه ی اتصال گوشی به تلوزیون

اگر مشکلی در زمینه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون خود داشتید، حتما در بخش کامنت ها ما را مطلع سازید تا در اولین فرصت پاسخ مناسبی برای آن بیابیم.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 4 / 5. تعداد رای‌ها: 29

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!