تمیزکننده‌ی شیائومی، تلفیق تی و جارو

جاروهای بی‌سیم شیائومی
0
(0)

اگر شما هم با محصولات شیائومی آشنایی داشته باشید، به راحتی می‌توانید از خلاقیت این برند در تولید محصولات با هوش مصنوعی و پیشرفت آن در تکنولوژی مطلع شوید. انواع گوشی شیائومی از جمله کالاهایی هستند که همواره خریداران را در سراسر دنیا به  این باور رسانده که تکنولوژی هرگز از حرکت باز نمی‌ایستد. بنابراین با پرداخت هزینه‌ای اندک، می‌توان بهترین گوشی شیائومی را بنابر فنآوری روز به دست آورد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی هر گوشی می‌توانید به اینجا بروید.

اما ساخت و تولید این شرکت چینی تنها به ارزانترین گوشی شیائومی ختم نمی‌شود. شیائومی از سال‌های ابتدایی خود در تلاش بوده در تمام زمینه‌ها پیش‌رو باشد. لذا تعجبی ندارد با تولید و ثبت اختراعاتی نظیر سگ سایبری، تصفیه‌هوا، پاوربانک، صندلی ماساژور و غیره نامی در میان تولیدکنندگان دستگاه‌های هوشمند خانگی نیز به دست آورد. اکنون شیائومی با ساخت تمیزکننده‌ای خاص با نامStone Scrubber U10  جدیدترین محصول خود را برای تمیزی خانه و راحتی کاربران تولید کرده است. جاروهای بی‌سیم شیائومی می‌تواند هم گردو غبار را از میان بردارد و هم زمین خیس را تمیز کند. دستگاه جدید شیائومی حتی عمیق‌ترین آلودگی‌ها که با آب کثیف ایجاد شده، از بین می‌برد.

جاروهای بی‌سیم شیائومی

جاروهای بی‌سیم شیائومی چه محاسنی دارد؟

پیش از این، بسیاری از افراد برای تمیز یا خشک کردن زمین از مقدار زیادی پارچه استفاده می‎ کردند؛ اما با توجه به پیشرفت روزانه‌ی علم، موانع از میان برداشته شده و اکنون راحتی در تمیزی کوتاه مدت در کارِ خانه مدنظر است. برای رسیدن به چنین آسودگی، یکی از بهترین و جدیدترین گزینه‌ها تمیزکننده‌ی مخصوص شیائومی است.

پس از رونمایی موفق ربات‌ها و جاروهایی که گردو غبار را از بین می‌برند و جاروهای بی‌سیم شیائومی، تکاملی در تولید تمیزکنندگان ایجاد شد. بنابراین تمیزکننده‌ی هوشمند شیائومی با تکنولوژی متنوع تولید شد تا حتی عمیق‌ترین لکه‌ها را از میان بردارد.

تمیزکننده‌ی شیائومی؛ نظافت سطوح و دستگاه

جاروهای بی‌سیم شیائومی، با طراحی دو برس که حرکتی رو به داخل دارد با  موتوری با توان الکتریکی 100 وات، تضمینی برای پاکی موثرتر زمین ایجاد می‌کند. همچنین با وجود این دو برس، دستگاه جدید شیائومی، 100% زمینی که در حال پاک کردن آن است را پوشش می‌دهد. نکته‌ی جالب این است که دستگاه تمیزکننده‌ی شیائومی، نه تنها زمین را تمیز می‌کند بلکه قابلیت تمیز کردن خود دستگاه نیز در آن تعریف شده است. با ساختاراستیل 304 ضدلک درون برس‌های تی/جاروی شیائومی، آلودگی‌ها و آب‌های کثیف روی آن‌ها به‌طور مداوم تمیز می‌شود.برای تمیز کردن سطوح نیز، پس از آن‌که حالت تمیزی دستگاه روشن شد، تمیزکننده‌ی شیائومی می‌تواند میزان آب و قدرت مکش را افزایش داده و کاملاً  تمام سطوح  را تمیز نماید.

طراحی دستگاه جاروهای بی‌سیم شیائومی

طراحی تی/جاروی شیائومی بسیار شبیه به جاروها و بخارشوهای در بازار است. این دستگاه با دو برس و مخزن بزرگ آب در بالا، می‌تواند آب و آلودگی را از زمین پاک کند.تمام قسمت‌ها از دکمه‌ی جداسازی سریع برخوردارند. دو سر برس‌ها به‌صورت مرکزی و نیز به اطراف حرکت می‌کنند. ترکیب این حرکات پوشش 100% تمیزی سطح  را تضمین کرده تا دیگر نگرانی در مورد نواحی آلوده باقی نماند. به علاوه، این دو برس با سرعت پائین و طوقه‌ای با زمین ارتباط قوی‌تری دارند و هم‌زمان اثر واضح‌تری و تأثیر بهتری در کم‌ترین زمان ایجاد  می‌کنند.دو مفصل میله‌ای ‌نازک با میله‌ی اصلی هماهنگ است که انعطاف دستگاه را موجب می‌شود.

جاروهای بی‌سیم شیائومی

اطلاع از میزان مصرف و تمیزی آب دستگاه

ظرفیت مخزن آب کم نیست، و طراحی شفاف و واضح آن باعث اطلاع  از میزان آب مصرفی و آگاهی از تمیزی آن می‌گردد. همچنین یک فیلتر بالای مخزن آب قرار دارد که مانع ورود آلودگی‌ها به بالای داکت فن دستگاه تمیزکننده‌ می‌شود. پس از وصل کردن مخزن آب، دو قسمت جداشده‌ی خشک و تر داخل این مخزن دیده می‌شود

هوشمند مانند دیگر دستگاه‌های شیائومی

مانند دستگاه تصفیه هوای شیائومی، این دستگاه نیز از یک LED برخوردار است که در بالای تانکر تصفیه‌ی آب قرار دارد و اطلاعات را هنگام کار ملاحظه کرد. دکمه‌های کنترل‌کننده‌ای نیز در بالای دسته وجود دارند    که شامل دکمه‌ی پاور( روشن و خاموش کردن)، تغییر حالت و تغییر تمیزی خود دستگاه هستند. همچنین، شارژ و عملکرد ای دستگاه به صورت عمودی است.

عملکرد دستگاه به چه صورت است؟

طراحی برس‌های این دستگاه فوق‌العاده هستند. چراکه هر دو برس با هم به داخل حرکت می‌کنند که بر تمیزی دوباره تأثیر می‌گذارند.تی‌های هوشمند قدیمی‌تر با یک برس  تولید شده‌اند و  تنها  کثیفی‌های عمودی را از بین می‌برند. آن‌ها به داکت هوا نیاز دارند تا مانع ورود  کثیفی‌ها به  درون مخزن بالا شوند. این فقدان باعث می‌شود قدرت مکش از دست رفته و آلودگی‌ها به درستی از بین نروند.

جاروهای بی‌سیم شیائومی

اما با طراحی دوگانه‌ی برس‌ها، برس عقب تأثیر بیش‌تری می‌گذارد. خروجی عمودی هوا کم شده و نیروی مکشی کم‌تری هدر می‌رود. همچنین ترکیب دو برس اجازه‌ی تمیزی گوشه‌های دیوار را بهتر می‌نماید.

استفاده از هوش مصنوعی در تشخیص آلودگی

تشخیص آلودگی‌ها با حسگری در برس جلویی انجام می‌شود. سه حالت تمیز کردن در کنار صدای هشداردهنده‌ استفاده از این دستگاه را برای همگان آسان می‌کند.همچنین عمر باتری این دستگاه شیائومی بالا بوده  و بدون سیم کار می‌نماید. باتری لیتیومی دستگاه تمیزکننده‌ی سطوح شیائومی ظرفیت 5000mAh داشته که با این ظرفیت می‌تواند یک اتاق 280 متر مربع  را  در 35 دقیقه  تمیز کند.

جاروهای بی‌سیم شیائومی

ویژگی مهم این دستگاه تمیز کردن اساسی کف است، که سطوح خیس را بدون باقی ماندن لک پاک کرده و در صورت استفاده از آب، زمین را سریع خشک می‌کند. همچنین برس غلطکی این دستگاه انعطاف بالایی به آن می‌دهد.

جدول مشخصات جاروهای بی‌سیم شیائومی

منبع

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!