خصوصیات گوشی شیائومی پوکو ام 4 پرو 5 جی مشخص شد!

5
(1)

پیش از این شرکت تسک میران اخبار و حدسیات منتشر شده در مورد گوشی شیائومی پوکو ام 4 پرو 5 جی را انعکاس داده بود. اکنون که این گوشی به صورت رسمی رونمایی گشته، تسک میران به عنوان نمایندگی معتبر شیائومی اطلاعات صحیح این گوشی شیائومی را منتشر می‌نماید:

شباهت گوشی های سری M پوکو

گوشی پوکو ام 4 پرو 5 جی با صفحه‌نمایش FHD+ DotDisplay، رزولوشن 2400×1080 و نرخ تازه‌سازی 90Hz و نرخ نمونه‌برداری 240Hz رونمایی شد. شرکت سازنده این گوشی شیائومی اعلام نموده، پوکو ام 4 پرو 5 جی در اندازه 6.6″ و وزن 195 گرم تولید شده است.

پیش بینی ها به حقیقت پیوست!

همان گونه که بیشتر کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند، باتری این گوشی پوکو ام 4 پرو 5G سرعت 33W را برای شارژ سریع باتری 5000mAh پشتیبانی می‌نماید. مانند انواع گوشی شیائومی پوکو ام 4 پرو 5G برای امنیت کاربر، دو حسگر اثر انگشت کنار گوشی و تشخیص چهره‌ را نیز به کار برده است.

شباهت گوشی پوکو ام 4 پرو 5 جی و پوکو ام 3 پرو 5 جی

 پردازنده این گوشی هوشمند مانند گوشی شیائومی پوکو ام 3 پرو 5 جی (Xiaomi POCO M3 Pro 5G) از نوع مدیاتک دیمنسیتی است؛ اما شیائومی این بار از قدرت810  استفاده نموده است. CPU هشت هسته ای این گوشی پوکو پردازش 6 نانومتری را انجام می‌دهد. بنابر نوع تراشه تعجبی باقی ندارد که شیائومی پوکو ام 4 پرو 5 جی از ARM Mail-G57 برای گرافیک بهره ببرد.

تقلیل تعداد دوربین

اگر چه بر اساس تصاویر مفهومی منتشر شده، گوشی پوکو ام 4 پرو 5 جی را دارای چهار دوربین می‌پنداشتند، اما شیائومی با نمایش این گوشی تنها با دو دوربین پشتی، همه را شگفت زده کرد. کیفیت دوربین های این گوشی شیائومی جدید  50MP (دوربین اصلی) و 8MP (دوربین عکاسی از مناظر فوق‌عریض) معرفی شدند. با این که تعداد دوربین های پشتی شیائومی پوکو ام 4 پرو 5 جی نسبت به گوشی های شیائومی 2021 موجود در بازار کم تر است، اما کیفیت 16MP دوربین سلفی به عنوان یکی از کیفیت های مناسب دوربین عکاسی گوشی های هوشمند موجود در بازار تلقی می‌گردد.

اهمیت اینترنت 5 جی

ویژگی مهم این گوشی جدید پوکو، پشتیبانی از اینترنت 5G است تا شیائومی بار دیگر نشان دهد با تکنولوژی روز همگام می‌شود. همچنین برای شنیدن صدا کافی است از بلندگوی دوگانه گوشی پوکو ام 4 پرو 5G استفاده کنید و با استفاده از درگاه جک 3.5 میلی متری صدا، در این گوشی اصوات را واضح تر بشنوید.

شباهت پوکو ام 4 و پوکو ام 4 پرو5 جی

به طور کلی حدسیات در مورد شیائومی پوکو ام 4 پرو 5 جی کمی متفاوت از واقعیت است. اما با توجه به آن چه در گوشی پوکو ام 4 (Xiaomi POCO M4) استفاده شده، می‌توان نتیجه گرفت این گوشی، که احتمال تولید آن نیز وجود دارد، ممکن است ویژگی هایی مشابه با پوکو ام 4 پرو 5 جی داشته باشد. بنابراین با پیگیری اخبار به روز تسک میران، می‌توان اطلاعات در مورد این گوشی پوکو و دیگر مدل گوشی های شیائومی را به روز دریافت کرد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!