شیائومی می بند ایکس، نمایشگری 360 درجه

شیائومی می بند ایکس
0
(0)

با توجه به بررسی ساخت دستبند هوشمند جدید شیائومی می بند ایکس و در نظر گرفتن اینکه از زمان آغاز فروش شیائومی می بند در بازارهای جهانی، این محصول به یکی از پرطرفدارترین لوازم هوشمند تبدیل شده است، دلیل این محبوبیت نتایج موثری است که نسل‌های گوناگون این دستگاه با اتصال به گوشی شیائومی یا دیگر گوشی‌ها ساخته‌اند. اثربخشی شیائومی می بند، آن را به دستبند هوشمند برتر در بازارهای جهانی تبدیل کرده است.

شیائومی می بند ایکس ادامه‌ی راه شیائومی می بند 6

شیائومی می بند ایکس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستبند هوشمند شیائومی، تمرکز بر سلامتی و نشان دادن وضعیت جسمانی افراد با حسگرهای درون ساعت است. در ماه آپریل سال 2021، جدیدترین نسخه‌ی دستبند هوشمند شیائومی با نام شیائومی می بند 6 وارد بازار شد. این دستبند نسبت به ساعت‌ها و دستبندهای پیش از خود صفحه‌ای بزرگ‌تر دارد و خطوط مشکی بالا و پائین صفحه‌نمایش آن، منطقه‌ی دیداری را گسترش می‌دهند. با این وجود همچنان نمایش و تماشای اطلاعات بسیار بر روی این نمایشگر دشوار است. وجود چنین مشکلی، شیائومی را به ساخت صفحه‌ای بزرگ‌تر تشویق کرد.

ویژگی برجسته در جدیدترین دستبند هوشمند شیائومی

با توجه به تصویری که اخیراً در وب‌سایت Weibo  منتشر شده، عده‌ای از کارکنان شیائومی در حال بررسی ساخت دستبند هوشمند شیائومی با نام شیائومی می بند ایکس Xiaomi Mi Band X با صفحه نمایش قابل انعطاف 360 درجه هستند. به این معنا که نمایشگر در اطراف مچ کاربر  بچرخد و تصویری 360 درجه ارائه دهد. در نتیجه این طراحی مشکل کمبود وسعت صفحه‌ی شیائومی می بند با تغییر نمایشگر به دو صفحه نمایش، برطرف می‌گردد.

شیائومی می بند ایکس

طراحی شیائومی می بند ایکس

به دلیل آن‌که نمایشگر شیائومی می بند ایکس می‌تواند بچرخد، پوشیدن این ساعت مانند دستبندهای سنتی و قدیمی نیست. بر اساس تصویر به دست آمده، احتمال دارد شیائومی برای طراحی این دستبند، سگک باز و بسته آن را به صورت آهنربایی بسازد. بنابراین با توجه به نوع سخت‌افزاری که برای ساخت چنین دستبندی استفاده خواهد شد، این محصول جدید مانند گوشی شیائومی می میکس در صنعت ساخت گوشی شیائومی  و دیگر لوازم این شرکت و نیز همچنین در دنیای تکنولوژی می‌تواند  به اتفاقی مهم تبدیل گردد.

شیائومی می بند ایکس

منابع

https://www.slashgear.com/xiaomi-mi-band-x-with-360-degree-screen-tipped-to-be-in-development-28684459/https://xiaomidna.com/news/smartwatch-earphone/xiaomi-mi-band-x-with-360-degree-screen-leaked-for-the-first-time

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!