دوربین گوشی های شیائومی 12 مشخص شد

0
(0)

در نیمه‌ی دوم 2021 رونمایی‌های بزرگ محصولات شیائومی اتفاق می‌افتد و گوشی های جدید شیائومی در این زمان معرفی می‌شوند. در 15 سپتامبر بخشی از جدیدترین گوشی های شیائومی نمایش داده می‌شوند. بر طبق برنامه‌ای که اعلام شده، انتظار می‌رود مجموعه‌ی گوشی های شیائومی 11 تی  (Xiaomi 11T) در این رونمایی نمایش داده شوند که شرکت تسک‌میران در مطلبی جداگانه به آن پرداخته است. بر طبق اخبار Xiaomiui  گوشی جدید شیائومی که دوربین گوشی های شیائومی 12 را شامل می‌شود، حداقل سه مدل  را در بردارد. این‌بار نیز مانند سری شیائومی می 11 ، شیائومی برای هر کدام از گوشی های خود نام ویژه‌ای برگزیده که با نام‌های Zeus، Cupid و Psyche قابل شناسایی هستند

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیش‌تر از مجموعه‌ی گوشی های شیائومی 11 تی (Xiaomi 11T) می‌توانند این مطلب را مطالعه کنند.

شیائومی می 12 اولترا؛ تجربه‌ای جدید در عکاسی

دوربین گوشی های شیائومی 12
رندر احتمالی از گوشی شیائومی 12
دوربین گوشی های شیائومی 12
رندر احتمالی از گوشی شیائومی 12

به نظر می‌رسد شیائومی 12 اولترا  Xiaomi 12 Ultra، نام Zeus را داشته باشد. این جدیدترین گوشی شیائومی با200MP   دوربین اصلی، 50MP  دوربین فوق‌عریض و 50MP دوربین ماکرو که قابلیت بزرگ‌نمایی 10 برابر را دارد، می‌تواند بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی نیز لقب بگیرد.

اگر که شما از علاقه‌مندان عکاسی هستید، آموزش‌هایی در مورد عکاسی در این مطلب می‌تواند برایتان مفید باشد.

Cupid شیائومی 12 می‌شود!

اما گویا شیائومی نام Cupid  را برای  گوشی شیائومی 12 (Xioami 12)برگزیده تا فرق دوربین 12 اولترا  و شیائومی 12 مشخص شود. اگرچه شیائومی 12 نیز از دوربین اصلی 200MP برخوردار است، اما در مورد کیفیت دو دوربین دیگر آن سخنی به میان نیامده است. تنها می‌توان گفت که دو دوربین دیگر شیائومی 12، ماکرو و فوق‌عریض هستند.

دوربین گوشی های شیائومی 12

آیا Psyche نام جدیدی برای گوشی شیائومی 12 پرو است؟

 مشخص نیست Psyche جایگزین کدام گوشی شیائومی 12 باشد، اما بر اساس اطلاعاتی که در مورد دوربین ماکروی آن به دست آمده و آن را با وجود لرزش‌گیر تفاوت از شیائومی 12 می‌کند، احتمال دارد شیائومی 12 پرو نام دیگری برای Psyche باشد. دیگر ویژگی‌های دوربین این گوشی جدید شیائومی نیز مانند 12 اولترا، کیفیت 200 MP دوربین اصلی و وجود دوربین مخصوص عکاسی با زاویه‌ی دید عریض است.

دوربین گوشی های شیائومی 12
رندر احتمالی از گوشی شیائومی 12

جدول مشخصات دوربین گوشی های شیائومی 12

بنابراین اطلاعات حدس زده می‌شود سری گوشی‌های شیائومی 12 به عنوان مجموعه‌ای از بهترین پرچم داران گوشی شیائومی برای عکاسی نامیده شوند و نیز در آینده شاهد قرارگیری آنان در میان پرفروش ترین گوشی های شیائومی و بهترین گوشی شیائومی 2021 باشیم.

سری شیائومی 12 با ظاهری مشابه گوشی سی وی شیائومی

همان‌طور که پیش از این اعلام شد، گوشی جدید سری Civi شیائومی در هفته گذشته رونمایی شد که با طراحی جذاب خود به عنوان یکی از زیباترین گوشی های هوشمند تاریخ شیائومی از نظر مشتریان انتخاب گشت. براساس شایعات به نظر می‌رسد جدیدترین پرچم دار شیائومی یعنی سری 12 شیائومی نیز در طراحی از گوشی شیائومی سی وی پیروی نمایند.

گوشی شیائومی سی وی

شیائومی 12؛ راحت تر از نسل پیش

هر روز اخبار تازه ای از جدیدترین و بهترین پرچم دار شیائومی شنیده می‌شود. طبق این خبرها شیائومی 12 باریک تر، سبک تر و از نظر ظاهر پیشرفت بهتری نسبت به گوشی های سری 11 خواهد داشت.

انرژی بیشتر؛ اتلاف کم تر

همچنین گفته می‌شود شیائومی 12 در طراحی باتری از مواد دو هسته ای برای افزایش تراکم انرژی و اطمینان بیشتر بهره می‌برد. از طرفی باتری 5000mAh در این گوشی نشان دهنده آن است که این دستگاه علی رغم بدنه باریک، از ظرفیت بالای ذخیره انرژی برخوردار است.

تکنولوژی نوین؛ برای دیدار بهتر

به تازگی Digital Chat Station اعلام کرده که برای داشتن تجربه دیداری بهتر بر روی صفحه‌نمایش گوشی شیائومی 12، حفره کوچک تری قرار داده می‌شود. همچنین این منبع اضافه نموده که در خط تولید این پرچم داران صفحه نمایش منحنی با راه حلی به نام هایپربولوید جایگزین می‌شود تا نسبت صفحه به بدنه بیشتر از نسل قبل گردد.

جدیدترین کوالکام در شیائومی 12

به طور کلی به نظر می‌آید پرچم دار جدید شیائومی با تراشه کوالکام اسنپدراگون 898 به بازار آید که اگر این‌گونه باشد، گوشی های شیائومی 12 نخستین گوشی هایی هستند که از این تراشه استفاده می‌نمایند.

بالاترین کیفیت حسگر

پیش از این گفته شده بود کیفیت دوربین اصلی سری شیائومی 12 200MP خواهد بود؛ اکنون شنیده ها حاکی از آن است که حسگر 50MP همراه این دوربین می‌شوند. با این وجود تا زمان رونمایی از سری جدید پرچمداران نمی‌توان به طور قطع راجع به مشخصات غیررسمی این گوشی ها نظر قطعی داد.

منبع

https://www.gizmochina.com/2021/08/28/xiaomi-mi-12-mi-cc11-camera-specs/

https://www.gizmochina.com/2021/10/13/xiaomi-mi-12-powered-by-snapdragon-898-chipset-could-have-ceramic-body-and-5000mah-battery/

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!