منتظر نسخه جهانی ساعت S1 شیائومی باشیم؟

5
(1)

تسک میران نخستین اطلاعی که از جدیدترین محصول شیائومی به دست آمد، در خبری همراه گوشی های سری شیائومی 12(Xiaomi 12)  منتشر نمود. در آخرین روز سال 2021 میلادی بود که شیائومی از این وسیله هوشمند خود همراه دو مدل گوشی شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو(Xiaomi 12 Pro)  رونمایی کرد. اکنون که دو هفته از این رونمایی می‌گذرد، تسک میران در خبری جامع تر پاسخی به این سوال می‌دهد که آیا نسخه جهانی ساعت ساعت هوشمند شیائومی اس 1 نیز در راه است یا خیر؟

امید شیائومی به فروش جهانی ساعت هوشمند شیائومی اس1

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی S1 پیش از این اعلام شده بود. این ساعت چند روز پس از رونمایی در چین قابل سفارش شد و در دسترس مردم این کشور قرار گرفت. طبق شایعات و بر اساس روند گذشته شیائومی، انتظار می‌رود این ساعت هوشمند خارج از سرزمین مادری نیز به فروش برسد. با در نظر گرفتن به روز رسانی‌ های نرم افزاری که در این جدیدترین دستگاه شیائومی ایجاد شده، چنین احتمالی دور از ذهن نیست.

برنامه‌های به روز رسانی شده

به روز رسانی های متفاوتی در Watch S1 ایجاد شده که به کاربر اجازه می‌دهد به 11 برنامه دیگر از جمله سرویس پخش موسیقی و کتاب صوتی دسترسی داشته باشد. با توجه به این که شیائومی اس1، در مدت دو هفته عرضه تنها در چین در دسترس قرار گرفته، شرکت شیائومی دوازده برنامه جدید را به زبان چینی برای این ساعت هوشمند تعریف نموده است. همچنین برای سرویس کتاب‌های صوتی شیائومی چندین برنامه طراحی گشته است. از طرفی شیائومی برای راحتی کاربران چینی، معادل چینی برنامه Spotify را نیز عرضه کرده است.

تقویم سلامتی شیائومی بر ساعت هوشمند این شرکت

سلامتی یکی از اهداف همیشگی شیائومی است که بارها با تولید محصولاتی در زمینه های متفاوت چون دستگاه تصفیه آب، صندلی ماساژور و غیره به آن توجه کرده است. اکنون کمپانی شیائومی برنامه‌ای برای ردیابی سلامت بر Watch S1 طراحی کرده که تکمیلی برای تقویم اختصاصی نصب شده بر این ساعت می‌باشد. از نمونه های این برنامه های سلامتی می‌توان برنامه تحویل غذا را نام برد. به عنوان مرجع، Watch S1 به جای آنکه بر سیستم عامل Wear OS کار نماید با سیستم عامل OS همراه می‌شود. با پوشیدن این ساعت هوشمند، علاوه بر به دست آوردن ظاهری زیبا، می‌توان به بیش از 110 حالت تمرینی نیز دست یافت.

بازارهای آسیایی ساعت هوشمند شیائومی اس 1

طبق گزارش ها و پیش بینی ها محصول جدید شیائومی به بازارهای جهانی نیز راه می‌یابند. از آن جا که این حدس و گمان ها منبع معتبری ندارند، اما می‌توان بر خبر stufflistings  تمرکز کرد و بازارهای آسیایی را مقصد بعدی ساعت هوشمند شیائومی پنداشت. بنابراین اگر این گمان ها درست باشد، می‌توانیم منتظر ساعت هوشمند شیائومی در ماه آینده در منطقه آسیا داشته باشیم.

منبع

https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Watch-S1-receives-quality-of-life-improvements-with-11-new-apps-ahead-of-rumoured-global-launch.591613.0.html

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!