شیائومی می پد 5

0
(0)

شبیه آیپد پرو با دوربین گوشی شیائومی می 11

در پستی جدید در وبسایت Leeks، تصویری از ظاهر واقعی جدیدترین تبلت شیائومی یعنی شیائومی می پد (Xiaomi Mi Pad 5) منتشر شد. این محصول از نظر ظاهری با آیپد پروی اپل شباهت دارد و از دوربین گوشی شیائومی می 11 استفاده می‌کند. انتظار می‌رود این محصول جدید ساخت شرکت شیائومی، در ماه آگوست به صورت رسمی رونمایی شود.

ظاهر تبلت شیائومی می پد 5

از آن‌جا که در عکس منتشر شده این محصول بسیار باریک نمایان می‌شود شاید بتوان گفت این عکس تنها کاور تبلت را نشان می‌دهد. با توجه به اندازه‌ی حفره‌ی موجود بر روی این کاور، می‌توان نتیجه گرفت این محصول از دوربین‌هایی چون دوربین گوشی شیائومی می 11 استفاده می‌کند. همچنین حالت مربع مدور حفره بی‌شباهت به آیپد پرو نیست. گرچه‌ بدنه‌ی براق این تبلت شیائومی نیز یادآور آیپد پرو است، اما مانند همیشه هدف شیائومی استفاده از نهایت تکنولوژی با بهره‌گیری از سیستم عامل اندروید در ساخت تبلت شیائومی است.

شیائومی می پد 5

پیش‌بینی درست طرفداران می

طرفداران گوشی شیائومی و محصولات این شرکت بسیارتحت‌تأثیر طراحی در عکس واقعی این محصول قرار گرفتند. پیش از این  طرفداران می، در رندری محل قرارگیری لوگوی شیائومی را درست در مکانی مانند عکس در نظر گرفته بودن که این نشان‌دهنده‌ی توجه‌ شیائومی به نظر طرفداران خود است.

انتشار تصویر از بدنه‌ی پشتی شیائومی می 12 و شیائومی می پد 5

در جدیدترین تصاویر منتشر شده، تصویری از پشت نمونه‌ی حقیقی گوشی شیائومی می 12 و نیز بدنه‌ی پشتی این محصول منتشر شده است.

برای دیدن تصویر جدید شیائومی می 12 اینجا کلیک کنید.

مشخصات این تبلت

بر اساس اخبار احتمال دارد این جدیدترین تبلت شیائومی از یکی از دو پردازنده‌ی اسنپدراگون 870 یا مدیا تک دیمنسیتی 1200 استفاده کند. صفحه نمایش تبلت شیائومی 10.95 اینچ با رزولوشن 2K و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز LCD در نظر گرفته شده است. رابط کاربری این محصول، آخرین نسخه‌ی MIUI خواهد بود و حسگر اثر انگشت و دوربین‌های 20MP و 13MP در آن به کار خواهد رفت.

شیائومی می پد 5
شیائومی می پد 5

منابع

https://www.igeekphone.com/xiaomi-mi-pad-5-specs-leaked-snapdragon-870/https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Mi-Pad-5-apparently-turns-up-in-first-real-life-image-looking-like-a-sleek-iPad-Pro-clone-with-a-Mi-11-camera.552527.0.html

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!