شیائومی 12، پیشتاز در قدرت

0
(0)

شیائومی 12 (Xiaomi 12) برای کسانی که به دنبال یک همراه حرفه‌ای برای عکاسی هستند، بسیار شگفت انگیز خواهد بود. پرچمدار تازه نفس شیائومی با دوربین سه‌گانه عرضه شده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با لنز واید 26 میلی ‌متری، فوکوس خودکار و لرزش‌گیر اپتیکال می‌باشد. این لنز در ترکیب با دو دوربین دیگر این دستگاه، عکس ‌های فوق ‌العاده ‌ای ثبت می‌کند. لنز 13 مگاپیکسلی الترا واید 12 میلی‌متری با پوشش 123 درجه به شما امکان عکاسی با نمای باز را می‌دهد.

لنز تله فوتو ماکرو 5 مگاپیکسلی به کار رفته در شیائومی 12 تمام نیاز شما را در عکاسی برطرف می‌سازد. گوشی شیائومی 12 با کیفیت 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی ساخته می‌شود. دوربین اصلی در هنگام تصویربرداری با کیفیت 1080 و 60 فریم بر ثانیه عمل می‌کند. سلفی با کیفیت 720 و 120فریم بر ثانیه به ضبط تصاویر می‌پردازد.

کارناوال رنگ‌ ها

نمایشگر 6.82 اینچی این پرچمدار شیائومی 2/89 % از سطح گوشی را پوشش می‌دهد. این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن 1080×4700 به نمایش در می‌آورد. بنابراین می‌توانید با یک کیفیت مطلوب به تماشای 1میلیارد رنگ بنشینید. نرخ تازه سازی 120Hzو حداکثر روشنایی 1100نیت از دیگر ویژگی ‌های شیائومی 12 می‌باشد.

تجربه‌ای نو در پردازنده شیائومی 12

شرکت شیائومی اسنپدراگون 8 نسل 1 را برای اولین بار در شیائومی 12 به کار گرفته است. پردازنده هشت هسته‌ای این دستگاه شامل یک هسته ۳.۰ گیگاهرتزی و سه هسته ۲.۵ گیگاهرتزی چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی می‌باشد.

تراشه شیائومی 12 با قطر 4 نانومتر، نازک‌ترین تراشه موجود در تلفن‌ های همراه محسوب می‌شود که مصرف باتری شما را کاهش می‌دهد. درضمن از داغ شدن موبایل هنگام فعالیت‌های سنگین جلوگیری می‌نماید.

شیائومی با استفاده از این فناوری جدید احساس کابری حرفه ‌ای ‌تری را به شما القا خواهد کرد. مخصوصاً اگر گیمر باشید می‌توانید بازی ‌هایی با گرافیک بالا را بدون هیچ لَگ و هنگی تجربه نمایید.

گوشی شیائومی 12 با دو میزان رم 12GB/8GB، حافظه داخلی 256GB/128GB به بازار می‌آید. همچنین درگاهی برای افزودن کارت حافظه جانبی در این گوشی جدید در نظر گرفته نشده است.

شیائومی 12؛ مدعی در طراحی

تبلیغات شیائومی حاکی از این است که سهولت در استفاده اولویت طراحی بدنه این گوشی بوده ‌است و این امر را با انتخاب سایز مناسب و جایگذاری مناسب دکمه‌ها میسر نموده‌اند. رنگ‌ های شیائومی 12 نشان‌دهنده دقت کمپانی در هارمونی طراحی مینیمال با رنگ‌ های ملایم بوده است. این موبایل در رنگ‌ های سبز، صورتی، آبی و مشکی به فروش می‌رسد.

این وسواس در طراحی، به کمک دانش و فناوری، صوتی کاملا حرفه‌ای را به وسیله استریو متقارن دستگاه، برای شما ایجاد می‌کند. همچنین با همکاری کمپانی Harmen kardon شیائومی دو اسپیکر استریو برای گوشی شیائومی 12 قرار داده است.

سیستم عامل گوشی شیائومی 12

پرچمدار قدرتمند شیائومی با سیستم عامل اندروید 12و رابط کاربری MIUI 13 عرضه شده است. این رابط کاربری استفاده از اپلیکیشن‌ها و امکانات متنوعی را برای شما ممکن می‌سازد. رابط کاربری MIUI 13 با طراحی منحصر به فرد و فونت مخصوص شیائومی ارائه شده که توجه بسیاری از مخاطبان را جلب نموده است.

استفاده روزمره بدون نیاز به شارژر

باتری لیتیومی قوی گوشی جدید شیائومی با ظرفیت 4500 میلی آمپر بر ساعت، در طول روز شما را بی‌نیاز از شارژر و پاوربانک می‌کند. با توجه به شارژر 67 وات همراه این تلفن هوشمند، زمان بسیار کمی برای تکمیل شارژ صرف می‌شود. کمپانی شیائومی ادعا دارد این شارژر در کمتر از 1 ساعت شارژ تلفن همراه شما را به 100% می‌رساند.

در مورد شارژ بی‌ سیم 50 واتی در توضیحات این محصول نیز سخن به میان آمده است. اما احتمال می‌رود شرکت شیائومی دستگاه شارژ بی‌سیم را به صورت جداگانه به فروش برساند. همچنین احتمال دارد کمپانی تصمیمی بر قرار دادن شارژر بی‌سیم، به عنوان لوازم جانبی شیائومی 12 اتخاذ کند. در هر دو صورت شرکت تسک میران عهده‌دار واردات و گارانتی گوشی هوشمند شیائومی12، در ایران می‌شود. تخمین قیمت شیائومی 12 نشان می‌دهد که شیائومی همچنان مصر به سیاست‌ های قیمت گذاری خود مبنی بر ارائه محصولات با کیفیت در ازای قیمت منصفانه می‌باشد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!