شیائومی ردمی نوت 11 پرو؛ میانرده‌ای ارزشمند

0
(0)

شیائومی ردمی نوت 11 پرو (Xiaomi Redmi Note 11 pro) میانرده‌ جدید شیائومی است. این شرکت در اوج سخاوتمندی، طراحی و امکانات یک تلفن با کیفیت را به بازار عرضه نموده است. در نگاه نخست شاهد بدنه فوق‌العاده زیبا، بر پایه‌ طراحی‌ گوشی شیائومی ردمی 10 (Xiaomi Redmi 10) هستیم. به طور کلی نمایشگر 67/6 اینچی این دستگاه با یک دوربین سلفی پانچ هول، نمای جلوی ردمی نوت 11 پرو را شکل می‌دهد. در پشت گوشی، لنزها بر روی یک قاب مستطیل شکل قرار گرفته‌اند. بدنه‌ی شیشه‌ای و خطوط زیبا و ظریف این گوشی، احساس لمس یک پرچمدار را به شما می‌بخشد. حسگر اثر انگشت بر کنار گوشی تعبیه شده تا علاوه بر ظاهر مینیمال، کاربردی آسان داشته باشد. ردمی نوت 11 پرو در سه رنگ سفید، طوسی و آبی تولید برای تنوع در انتخاب شما تولید می‌شود.

شیائومی ردمی نوت 11 پرو با نمایشگری حرفه‌ای خاطره‌ ها را ثبت می‌نماید!

اگر کیفیت خوب نمایشگر برایتان اولویت دارد، این گوشی جدید شیائومی این خواسته را برطرف می‌نماید. صفحه‌ نمایش AMOLED با رزولوشن 1080×2400، تصاویر را بالاتر از حد انتظار ثبت می‌کند. همچنین IP53 نصب شده بر این دستگاه، موبایل شما را در مقابل قطرات آب و ذرات گرد و غبار مقاوم می‌سازد. محفاظت از نمایشگر نیز در این گوشی با گوریلاگلس 5 بیشتر شده است.

تجربه‌ای با کیفیت را رقم بزنید!

اگر اهل بازی یا تماشای انیمیشن در تلفن هوشمند هستید، با وجود رنگ‌ های با کیفیت دستگاه جدید شیائومی و نرخ تازه‌ سازی بالای 120Hz این لذت را دوچندان نمائید. همچنین در کنار روشنایی صفحه ‌نمایش گوشی ردمی نوت 11 پرو که به 1200نیت می‌رسد، می‌توانید زیر تابش مستقیم نور خورشید نیز بدون اُفت کیفیت رنگ تصاویر را مشاهده کنید.

انتخاب درست شیائومی، علت قیمت پائین

استفاده از تراشه‌ مدیاتک Helio G96 انتخاب درستی بود که قیمت گوشی ردمی نوت 11 پرو را تا حد قابل قبولی پائین حفظ نماید. شرکت تایوانی مدیاتک از کمپانی‌ های با سابقه در ساخت تراشه‌ تلفن‌ همراه محسوب می‌شود. شرکت شیائومی با استفاده از تراشه‌ 12 نانومتری توانسته در هزینه‌ تولید این موبایل صرفه‌جویی نماید. همین امر دلیل اصلی قیمت مناسب میان‌رده‌ جدید شیائومی می‌باشد. از طرفی شیائومی در ساخت GPU این گوشی با کمپانی Mali همکاری نموده که این دلیل دیگری بر کاهش هزینه‌ های ساخت گوشی جدید شیائومی است. ضمناً سایز کوچک پردازنده‌ی این تلفن هوشمند باعث می‌شود، باتری آن در استفاده‌ی طولانی مدت فشار زیادی را متحمل نشود.

تنوع در ارائه‌ کارت حافظه

چینی‌ها دست شما را در انتخاب حافظه‌ داخلی و رم باز گذاشته‌اند. هنگام خرید گوشی هوشمند، می‌توانید ظرفیت رم و حافظه‌ خود را از بین گزینه‌های موجود و بر اساس نیازتان انتخاب نمائید. ردمی نوت 11 پرو برای کاربرانی که حجم بالایی از اطلاعات را بر روی تلفن همراه خود می‌خواهند، حافظه داخلی 256GB با رم 8GB در نظر گرفته است. در صورتی که ترجیح شما حافظه متوسط با قیمتی پایین‌ تر باشد، حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 گیگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر مطمئن هستید که حافظه کمتری را نیاز دارید، می‌توانید حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 6 را تهیه نمائید.

عکاسی با رنگ‌ های رویایی

طی سال‌ های گذشته به وضوح متوجه این امر شده‌ایم که شیائومی در ساخت تلفن‌ های هوشمند، توجه ویژه‌ای به دوربین ‌های عکاسی با کیفیت دارد. ردمی نوت 11 پرو نیز از این قاعده مستثنا نیست. دوربین چهارگانه‌‌ این تلفن هوشمند، شامل یک لنز واید 108 مگاپیکسلی و اولترا واید 8 مگاپیکسلی می‌باشد. دوربین ماکروی 3 مگاپیکسلی به شما کمک می‌کند تا عکس‌هایی با عمق میدان بهتر ثبت نمائید. اگر طرفدار تصاویری با رنگ ‌های شاد و زنده هستید در ردمی نوت 11 پرو هیجان عکاسی با رنگ‌ های اصلاح شده را خواهید داشت. نباید فراموش کرد که کیفیت 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی این موبایل نیز برای عکس‌ های دسته جمعی شما مناسب می‌باشد.

عملکرد مطلوب باتری

باتری 5000 میلی‌آمپر، به شما این امکان را می‌دهد تا یک روز کامل نیازی به شارژ موبایل خود نداشته باشید. هرچند که استفاده از باتری با این حجم و شارژر 67 واتی برای ردمی نوت 11پرو هیچ دور از ذهن نبود؛ چرا که شیائومی معمولا رضایت مخاطبان را در کیفیت باتری، جلب کرده است.

شیائومی ردمی نوت 11 پرو؛ انتخابی مناسب برای خرید

نمایشگر با کیفیت و دوربین حرفه‌ای ردمی نوت 11 پرو هر مخاطبی را وسوسه می‌کند تا لذت استفاده از این تلفن هوشمند را از دست ندهد. البته شاید شما نگران تراشه‌ی متوسط باشید، اما با توجه به بازه قیمتی، تراشه مدیاتک کاربرد مطلوبی می‌تواند داشته باشد. براساس این اطلاعات می‌توان گفت میانرده‌ جدید شیائومی به یکی از موبایل‌ های محبوب بازار ایران تبدیل خواهد شد. با توجه به این‌که شرکت تسک میران همیشه به نیازهای کاربران خود اهمیت می‌دهد، می‌توان در آینده نزدیک منتظر خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو را با گارانتی این شرکت بود.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!