گوشی شیائومی چی بخریم؟

گوشی شیائومی چی بخرم؟
0
(0)

(این مقاله در تاریخ 23 دی 1401 به ‌روز شده است.)

شرکت شیائومی در خط تولید گوشی های هوشمند خود، دست و دلبازی بسیاری به خرج داده و همین امر سبب تعدد و تنوع بالای گوشی های شیائومی شده است. بی‌شک شما در هر بازه‌ی قیمتی و با هر نوع کاربری قصد خرید گوشی موبایل داشته باشید، شیائومی گزینه های متفاوتی را پیش روی شما قرار می‌دهد. البته همین نکته باعث شده خرید گوشی شیائومی برای شما کار دشواری باشد. سوالی که در ذهن اکثر مشتریان وجود دارد این است که : “گوشی شیائومی چی بخرم؟” ما در تسک‌میران به شما کمک می‌کنیم تا انتخاب دقیق و مناسبی داشته باشید.

در حقیقت پیش از پاسخ به این سوال باید به دو سوال زیر پاسخ بدهید:

  1. چه محدوده‌ی قیمتی برای خرید گوشی در نظر دارید؟
  2. گوشی موبایل را برای چه هدفی می‌خرید؟

چه محدوده‌ی قیمتی برای خرید گوشی در نظر دارید؟

همانطور که گفتیم، این شرکت چینی شیائومی در هر بازه قیمتی، گوشی های متفاوتی را تولید کرده. بنابراین قدم اول برای خرید گوشی موبایل، باید بازه‌ی قیمتی آن را مشخص نمائید. برای سهولت در این کار، ما گوشی های شیائومی را بر اساس حدود قیمت تقسیم‌بندی نمودیم که در ادامه راهنمای خرید گوشی در هر رنج قیمت را مطالعه خواهید کرد.

خرید گوشی های شیائومی بالای 15 میلیون تومان

شیائومی طی چند سال اخیر اثبات کرد که در مسیر تولید گوشی های پرچمدار و بالارده، می‌تواند وارد رقابت با برندهای ابرقدرت گوشی های موبایل شود. در برخی موارد، انتخاب مشتریان و رضایتشان برتری گوشی های پرچمدار شیائومی را به اثبات رساند.

مشاهده‌ی فهرست گوشی های بالای 15 میلیون تومان

گوشی شیائومی 12 پرو (xiaomi 12 pro)

xiaomi 12 Pro

حدوداً یکسال از حضور خانواده‌ی گوشی های شیائومی 12 در بازار جهانی می‌گذرد. شیائومی 12 پرو (Xiaomi 12 Pro) از بهترین گوشی های پرچمدار بازار است که با مشخصات فنی خود توانست عاشقان تکنولوژی را غافلگیر کند. حضور چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 در این گوشی پرچمدار 2022 شیائومی، این گوشی را برای گیمرها جذابتر کرده است.

همکاری شیائومی با برند لایکا (www.leica-camera.com) در ساخت دوربین گوشی های شیائومی 12 (Xiaomi12) و شیائومی 12 پرو، رقابت شیائومی را در کیفیت دوربین به اوج رساند. این پرچمدار شیائومی با سه لنز 50 مگاپیکسلی ارائه شده است که با تنوع خوب لنزها، شیائومی 12 پرو را برای عکاسی و تولید محتوا مناسب ساخته است. برتری این گوشی موبایل شیائومی در بخش فیلم برداری نیز حائز اهمیت است. تصویر برداری 8K قابلیتی است که در گوشی هایی با این رنج قیمتی یافت نمی‌شود.

گوشی شیائومی 11 تی پرو (xiaomi 11T pro)

xaomi11Tpro

از پرفروش ترین گوشی های پرچمدار سال 2021 شیائومی، شیائومی 11 تی پرو (Xiaomi 11T Pro) را می‌توان نام برد. این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 می‌تواند بازی های سنگین را به خوبی اجرا کند. به علاوه نرم افزار به روز این گوشی، نگرانی شما را بابت قدیمی بودن گوشی برطرف می‌کند. شیائومی 11 تی پرو با اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 تولید شده است.

در بخش دوربین گوشی، شیائومی 11 تی پرو از اولین گوشی های تولید شده با لنز 108 مگاپیکسلی می‌باشد. لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل و ماکرو 5 مگاپیکسل بر روی ماژول دوربین به چشم می‌خورد. البته شیائومی 11 تی پرو با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، کمی در طراحی دچار محدودیت شده و با یک گوشی نسبتاً سنگین مواجه هستیم.

گوشی شیائومی گیمینگ پوکو F4 GT

XiaomiPocoF4GT

شما پردازنده‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 که در گوشی شیائومی 12 پرو ارزش آفرینی کرده بود، حالا در گوشی پوکو اف 4 جی تی (Poco F4 GT) مشاهده می‌شود. اگر گوشی موبایل را به قصد انجام بازی های گوشی موبایل می‌خرید، می‌توانید پردازنده‌ی جدید شرکت اسنپدراگون را بدون پرداخت هزینه بابت سایر قابلیت هایی که برایتان مهم نیست، داشته باشید.

گوشی شیائومی Poco F4 GT تمام ویژگی‌های یک گوشی گیمینگ را دارد. صفحه نمایش پوکو ف 4 جی تی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیانی می‌کند. همچنین حضور دکمه های تریگر بر روی بدنه‌ی گوشی و خطوط RGB جلوه‌ی حرفه‌ای تری به این گوشی بخشیده است.

گوشی‌های شیائومی زیر 7 میلیون تومان

در این بازه‌ی قیمتی، بیشتر شاهد میانرده های شیائومی هستیم. اکثر این گوشی ها را در زیر مجموعه‌ی ردمی و پوکو می‌بینیم. در این گروه، نقاط قوت، به صورت انتخابی تقسیم می‌شوند. به این معنی که دیگر شاهد توانایی بالای گوشی در تمام بخش‌ها نمی‌باشیم و بر اساس هدف اصلی خرید گوشی موبایل، باید تصمیم بگیریم.

مشاهده فهرست گوشی های زیر 7 میلیون تومان

گوشی شیائومی مدل ردمی نوت 11 پرو (redmi note 11 pro)

Xiaomi11pro

طرفداران گوشی‌های زیبا، از کیفیت ساخت، رنگ ها و خطوط مقطع این گوشی لذت خواهند برد. شیائومی برای طراحی گوشی ردمی نوت 11 پرو (Redmi note 11 Pro) از معیارهای گوشی‌های بالارده و پرچمدار پیروی کرده است.

نقاط قوت گوشی ردمی نوت 11 پرو تنها به ظاهر گوشی محدود نمی‌شود بلکه دوربین 108 مگاپیکسلی، کیفیت صفحه نمایش AMOLED FHD+ و رابط کاربری MIUI 13 نیز ارزش خرید گوشی ردمی نوت 11 پرو را افزایش داده است.

گوشی شیائومی مدل ردمی نوت 10 پرو (redmi note 10 pro)

XiaomiredmiNote10Pro

قصد خرید یک میانرده با تراشه‌ی اسنپدراگون و دوربین قدرتمند را دارید؟ برای خرید گوشی ردمی نوت 10 پرو (Redmi note 10 Pro) شک نداشته باشید. این گوشی از پرفروش ترین گوشی های میانرده‌ی شیائومی به شمار می‌آید که با دوربین 108 مگاپیکسلی و پردازنده نسبتاً خوبی که دارد، گزینه‌ مناسبی برای تولید محتوا و عکاسی شناخته می‌شود.

گوشی شیائومی مدل ردمی نوت 11 اس 5جی (redmi note 11s 5G)

Xiaomi11S

یک گوشی خوش دست و با کیفیت برای افرادی که دوست دارند گوشی هوشمند خود را تا سال‌ها استفاده کنند و به عبارتی برای مصرف عمری می‌خواهد، ردمی نوت 11 اس (Redmi note 11S 5G) را پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی شیائومی با پردازنده‌ی دایمنسیتی 810 عرضه شده که برای انجام کارهای روزانه و حتی کمی هم انجام بازی مناسب است. شیائومی برای این گوشی میانرده، دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. همچنین باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر فوق سریع 33 واتی هم از نقاط قوت گوشی ردمی نوت 11s به شمار می‌آید.

اگر گوشی های معرفی شده در این مقاله، در بازه قیمتی مد نظر شما نبود و برای خرید گوشی موبایل، دسته بندی قیمتی کمتری را مدنظر دارید، پیشنهاد می کنیم بخش گوشی تا 4 میلیون تومان را که در آن به معرفی انواع گوشی های تا 4 میلیون تومان پرداخته‌ایم را مشاهده کنید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!