گوشی های سری شیائومی 12S معرفی شدند

مشخصات گوشی شیائومی 12 اس اولترا
0
(0)

طرفداران شیائومی، مدت زیادی چشم انتظار گوشی پرچمدار شیائومی 12 اس اولترا بودند. پس از تأیید رسمی همکاری شیائومی با شرکت سازنده‌ی لنز دوربین لایکا، این انتظار شدت گرفت. سرانجام شیائومی در تاریخ 4 جولای از گوشی‌های سری 12s رونمایی کرد. این خانواده شامل سه گوشی موبایل پرچمدار یعنی شیائومی 12 اس (Xiaomi 12S)، شیائومی 12 اس پرو (Xiaomi 12S pro) و شیائومی 12 اس اولترا (Xiaomi 12S Ultra) می‌باشد. البته این مراسم تنها به معرفی این سه گوشی پرچمدار شیائومی ختم نشد. شیائومی در فاصله‌ی کمی از زمان معرفی مچ‌بند هوشمند معروف خود، یعنی می بند 7، حالا مخاطبان خود را با معرفی میبند 7 پرو (Mi Band 7 Pro) شگفت‌زده نمود.

گوشی شیائومی 12s اولترا

شیائومی 12s اولترا، گوشی موبایل یا دوربین عکاسی؟

ماه‌ها پیش، حدس‌ و گمان‎‌هایی در رابطه با ظاهر گوشی شیائومی 12s اولترا وجود داشت. برای مثال، تصویری از قاب احتمالی گوشی شیائومی 12 اولترا منتشر شد. از ابتدا می‌دانستیم که با دوربین عجیب و غریبی مواجه می‌شویم. پس از اعلام رسمی همکاری شیائومی و شرکت لایکا، تقریباً شکی نبود که این دوربین بر روی گوشی شیائومی 12 اولترا سوار خواهد شد.

بزرگترین حسگر دوربین بر روی xiaomi 12s ultra

گوشی شیائومی 12 اس اولترا

با معرفی این گوشی پرچمدار شیائومی، صفت گوشی مناسب عکاسی جای خود را به گوشی دوربین محور شیائومی داد. بدین معنا که درصد اعظمی از توجه طراحان شیائومی 12 اس اولترا، بر روی قابلیت‌های عکاسی بوده است. پس اگر عکاس هستید، تجربه‌ی انقلاب شیائومی در صنعت دوربین گوشی را هرگز از دست ندهید.

دوربین اصلی شیائومی 12 اس اولترا، شاهکار 1 اینچی لایکا است که در حال حاضر بزرگترین لنز دوربین در میان گوشی‌های هوشمند است. این لنز تصاویری با کیفیت 50 مگاپیکسل ثبت می‌کند که در این ابعاد لنز دوربین، واقعاً انتظار معجزه داریم.

ظاهر عجیب شیائومی 12 اس اولترا

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، ظاهر این گوشی موبایل پرچمدار شیائومی، تحت تأثیر تصمیمات شیائومی برای قدرت دوربین، شکل غیر متعارفی به خود گرفت. حضور لنز 1 اینچی و مشتقاتش، تقریباً یک سوم از فضای پنل پشتی گوشی شیائومی 12 اس اولترا را به خود اختصاص داده. ماژول دوربین به شکل یک مستطیل افقی می‌باشد. تمام لنزها و فلش‌های گوشی، زیر یک شیشه محافظ دایره‌ای قرار گرفته‌اند.در رابطه با ابعاد وزن گوشی شیائومی 12s اولترا باید بگوئیم با این مشخصات دوربین، انتظار وزن کم نداریم. اما طراحی ساخت این گوشی بسیار حرفه‌ای و شکیل است. طراحان تا حد ممکن ظرافت در نظر گرفته‌اند. شیائومی برای گوشی جدید خود از استاندارد IP68 بهره برد تا گوشی شیائومی 12s اولترا یک گوشی ضد آب باشد.

گوشی موبایل شیائومی 12 اس اولترا

شیائومی 12 اس، یک سرگروه قابل

در اصل این مراسم رونمایی، مختص معرفی گوشی‌های موبایل سری شیائومی 12 اس بود. گوشی شیائومی 12s به عنوان سرگروه این سه گوشی موبایل معرفی شد که مشخصاتی درخور این عنوان را از خود نشان داد. شایان ذکر است که هر سه گوشی شیائومی که معرفی شدند، از اسنپدراگون 8+ نسل 1 پشتیبانی می‌نمایند. این پردازنده بی‌شک یکی از بهترین پردازنده‌های حال حاضر به شمار می‌آید.

گوشی موبایل شیائومی 12 اس

این گوشی شیائومی علاوه بر پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8+، از دوربین سه‌گانه‌ای بهره می‌برد که ارزش خرید این گوشی موبایل را به شدت افزایش می‌دهد. شیائومی 12 اس از نظر مشخصات ظاهری، شباهت بسیار زیادی به نسل نه چندان قدیمی خود، یعنی شیائومی 12 دارد.

گوشی شیائومی 12 اس پرو، عضوی از خانواده‌ی جدید شیائومی

آخرین عضوی از خانواده گوشی های شیائومی 12s که به آن می‌پردازیم شیائومی 12s پرو است. این گوشی شکل و شمایلی مانند شیائومی 12 پرو دارد. احتمال می‌رود شیائومی 12 اس پرو نیز مانند نسل قبلی خودش، مورد توجه مشتریان شیائومی واقع شود و گوشی موبایل زیبا و خوش دستی باشد.

همانطور که گفتیم، اسنپدراگون 8+ نسل 1 قلب این گوشی موبایل شیائومی است. همچنین جدیدترین نسخه اندروید و رابط کاربری شیائومی بر روی این گوشی نصب است. بنابراین صاحبان این گوشی های شیائومی، تا چندین آپدیت بعدی را نیز دریافت می‌نمایند.

همچنان در رابطه با عرضه جهانی گوشی شیائومی 12 اس اولترا و سایر اعضای سری شیائومی 12 اس، شک و شبه وجود دارد. البته بعید به نظر می‌رسد شیائومی از بازار خوبی که برای این گوشی های ابر قدرت وجود دارد، به سادگی بگذرد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!