کارخانه هوشمند شیائومی با ظرفیت 10 میلیون گوشی پرچمدار سالانه افتتاح شد!

کارخانه هوشمند شیائومی
5
(3)

در 8 جولای، لی جون، رئیس شیائومی در Weibo اعلام کرد که نسل جدید کارخانه هوشمند گوشی‌های هوشمند شیائومی در چانگ پینگ، پکن، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است. در بررسی اخبار شیائومی با تسک‌میران همراه باشید.

بر اساس گزارشی از اکونومیک دیلی نیوز، این کارخانه دارای سرمایه گذاری کل 2.4 میلیارد یوان (تقریباً 330 میلیون دلار) و مساحت ساخت 81000 متر مربع با ظرفیت تولید سالانه 10 میلیون گوشی هوشمند پرچمدار است. لی جون همچنین فاش کرد که گوشی‌های تاشو شیائومی MIX Fold 4/Flip که قرار است در ماه جاری عرضه شوند، در این مرکز تولید خواهند شد.

شیائومی دو کارخانه هوشمند را تکمیل می‌کند!

شیائومی دو کارخانه هوشمند را تکمیل می‌کند: کارخانه گوشی‌های هوشمند Changping و کارخانه خودروسازی Yizhuang.

اخیراً اطلاعاتی در مورد گوشی تاشو جدید شیائومی، MIX Fold 4 در پلتفرم‌های اینترنتی چین به بیرون درز کرده است. وبلاگ نویسان دیجیتال قبلاً فاش کرده بودند که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام قدرت می‌گیرد.

گفته می‌شود که این کارخانه اولین کارخانه بزرگ گوشی هوشمند شیائومی است. راه اندازی آن نقطه عطف مهمی در مسیر تولید هوشمند شیائومی است.

بر اساس این گزارش، این کارخانه دارای 96.8 درصد نرخ تجهیزات بسته‌بندی خودتوسعه‌یافته، 100 درصد نرخ نرم‌افزار کارخانه خودتوسعه‌یافته و بیش از 500 پتنت است. شرکت شیائومی در کنار تولید SU7 همچنان بر تولید گوشی‌های هوشمند پرچمدار تمرکز دارد و 24/7 با ظرفیت تولید روزانه 30000 گوشی هوشمند کار می‌کند.
همچنین بخوانید: شیائومی از سدان Su7 رونمایی کرد
TrendForce گزارش می‌دهد که در سه ماهه اول سال 2024، شش تولید کننده برتر جهانی بر اساس سهم بازار تولید، در تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت دارند. این شش تولیدکننده بزرگ سامسونگ، اپل، شیائومی، OPPO، Transsion و Vivo هستند. این شرکت‌ها در مجموع نزدیک به 80 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دادند.

شیائومی (شامل شیائومی، ردمی و پوکو) مشکلات موجودی بالای سال گذشته را پشت سر گذاشته و به مجموع تولید 41.1 میلیون دستگاه در سه ماهه اول دست یافته است و در رتبه سوم جهان در سهم بازار قرار گرفته است.

شریک گروه شیائومی و رئیس Lu Weibing فاش کرد که کارخانه Changping اولین کارخانه واقعا هوشمند شیائومی است. راستی‌آزمایی‌های کلیدی برای Xiaomi 14 Gulf Blue Limited Edition و ساخت Xiaomi 14 Ultra همه در اینجا انجام شد.

از سوی دیگر، طبق گزارش دیگری از Securities Times، کارخانه خودروسازی شیائومی در ییژوانگ، پکن، تولید دو شیفتی را در ژوئن آغاز کرد و تحویل ماهانه بیش از 10000 خودرو را آغاز کرد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 3

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!