شیائومی ‌از دوربین CW300 با قیمت 239 یوان (33 دلار) رونمایی کرد!

دوربین CW300
5
(1)

شرکت نوآور چینی، ‌بار دیگر با عرضه رسمی ‌دوربین برای نظارت بر فضای باز پرداخته تا ‌مرزهای فناوری را جابجا کند. دوربین CW300 شیائومی نظارت بر فضای باز با ویژگی‌ها‌ی پیشرفته، استانداردهای امنیت خانه را بازتعریف می‌کند. با تسک‌میران در پیگیری اخبار شیائومی همراه باشید.

امکانات و توانمندی‌های دوربین CW300 شیائومی

در قلب دوربین CW300 شیائومی یک لنز قدرتمند 4 مگاپیکسلی F1.6 با دیافراگم بزرگ قرار دارد که تصاویر فوق‌العاده K2.5 را ارائه می‌کند. لنز دوربین قادر به دریافت درست و دقیق تصاویر است طوریکه حتی در صورت زوم کردن، وضوح آن‌ها کاملاً مشهود است.

امنیت شبانه با ترکیب 2 نور مادون قرمز و 2 نور سفید به مراتب بالای دسته یافته است. این دوگانه رنگی پویا، دید واضح و روشن را در تاریک‌ترین محیط‌ها‌ تضمین می‌کند و آرامش خاطر را در تمام ساعات شبانه روز ارائه می‌دهد.

دوربین CW300 شیائومی یک طراحی جالب عمودی و افقی دو طرفه شیب‌دار را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد لنز را از راه دور کنترل کنند. چرخش آن به بالا، پایین، چپ و راست نیز متحیرکننده است. این انعطاف‌پذیری بی‌نظیر، پوششی جامع از محیط را تضمین کرده و به دست می‌دهد. همچنین با پویاییِ دائمیِ ‌در حال تغییر، با فضای بیرون سازگار می‌شود.

نظارت بر محیط با دوربین CW300 Xiaomi

CW300 که برای مقاومت در برابر عناصر مختلف طراحی شده است، دارای استاندارد IP66 ضد گرد و غبار و ضد آب است. همچنین عملکرد پایدار خود را در باد، یخبندان، باران و برف تضمین می‌کند. توجه کنید که این دستگاه تنها یک دوربین نیست؛ در واقع یک نگهبان قابل اعتماد در هر شرایط آب‌وهوایی متفاوت است.

امنیت در درجه اولِ مورد اهمیت قرار دارد و دوربین CW300 شیائومی نیز قادر امنیت محیط را با هشیاری وام گرفته از هوش مصنوعی ‌ فراهم سازد. با عملکردهای هشدار صدا و نور، با انتشار صدای هشدار و فلاش با فرکانس بالا هنگام شناسایی ورود، شما را از تهدیدات احتمالی آگاه می‌کند. عملکرد ردیابی انسان نمای هوش مصنوعی نیز با نظارت و ردیابی هوشمند حرکات، امنیت را افزایش می‌دهد. از نظر اتصال، CW300 از کابل شبکه و اتصالات Wi-Fi پشتیبانی می‌کند.

دوربین فضای باز شیائومی ‌CW300 با قیمت 239 یوان (33 دلار) و همراه با یک کارت حافظه 32 گیگابایتی، به عنوان یک راه حل مقرون‌به‌صرفه، و در عین حال قدرتمند، برای کسانی طراحی شده که به دنبال نظارت بر فضای باز هستند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!