دوربین بزرگترین رقیب سامسونگ گلکسی Z Fold6 چه ویژگی دارد؟

رقیب سامسونگ
3.7
(3)

انتظار می‌رود شیائومی‌ میکس فولد 4 نهایتاً امسال عرضه خواهد شد. اما شایعه شده است که پس از اولین عرضه در سراسر جهان به فروش خواهد رسید. اخیرا یک خبر جدید افشا شده که گویا جزئیات بیشتری را از آنچه که می‌تواند بزرگ‌ترین رقیب سامسونگ گلکسی Z Fold6 باشد ایراد کرده است. همچنین چند نکته درباره Xiaomi 14 Ultra آینده نیز را فاش کرده است. سه تراشه داخلی جدید Xiaomi 14 Ultra به بیرون درز شد.

خبرهای اخیر نشان می‌دهد که شیائومی ‌قرار است امسال برای اولین بار گوشی‌های تاشو خود را وارد بازار جهانی کند. گفته می‌شود که Mix Flip در MWC این ماه به‌عنوان یک جایگزین اولیه برای Galaxy Z Flip6 آینده سامسونگ رونمایی می‌شود. اما گوشی Mix Fold 4 است که دستگاه تاشو ویژه و ممتاز شیائومی ‌برای سال خواهد بود.

در حالی که مشخص نیست Mix Fold 4 چه زمانی عرضه می‌شود، می‌توان انتظار داشت که در اواخر سال، احتمالاً در ماه اکتبر وارد بازار شود. همچنین گفته شده که این کار را با تغییرات زیادی نسبت به Mix Fold 3 در سال گذشته انجام خواهد داد. بر اساس یک افشای جدید، Mix Fold 4 بهبودهای سخت افزاری دوربین را به همراه خواهد داشت. حسگر 50 مگاپیکسلی آن به یک سنسور “سوپر زیره” قدرتمندتر ارتقا یافته است. علاوه بر آن، Mix Fold 4 دارای یک دوربین فوق عریض، یک لنز زوم 3 برابر و یک دوربین پریسکوپ با زوم 5 برابر است. همچنین گفته می‌شود که تاشو دارای اپتیک‌های جدید و بهبود یافته است.

سه تراشه شیائومی 14 اولترا

در همین حال، Xiaomi 14 Ultra قرار است با سه تراشه جدید معرفی شود. شیائومی ‌در چند سال گذشته اقدام به توسعه تراشه‌های داخلی برای دستگاه‌های پریمیوم خود کرده است. این کار با Xiaomi 14 Ultra آینده ادامه خواهد یافت. به گفته Kartikey Singh، این پرچمدار، که انتظار می‌رود اواخر این ماه رونمایی شود، دارای تراشه دوربین Surge C4، تراشه شارژ Surge P3 و تراشه مدیریت باتری Surge G3 خواهد بود. اخبار انواع گوشی‌ شیائومی را در تسک‌میران دنبال کنید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 3.7 / 5. تعداد رای‌ها: 3

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!