سه گوشی برتر 2021 شیائومی از نظر طرفداران کدامند؟

5
(1)

طرفداران شیائومی، سه گوشی برتر 2021 شیائومی را بر اساس نوع کاربرد، طراحی و قیمت در سه رتبه قرار داده‌اند. تاکنون تسک میران دو مدل از این مجموعه را با گارانتی معتبر خود وارد کشور کرده است.

این دو مدل گوشی عبارتند از شیائومی 11 تی پرو (Xiaomi 11T Pro)، شیائومی ردمی نوت 10 پرو (Xiaomi Redmi Note 10 Pro) که به ترتیب در رتبه های دوم و سوم بهترین گوشی های 2021 شیائومی قرار گرفته‌اند. با این حال بهترین گوشی شیائومی در سال گذشته از نظر دوستداران شیائومی، تلفن هوشمند شیائومی می 11 اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra) شناخته شد.

شیائومی می 11 اولترا، اول شد!

بارها تلفن همراه شیائومی می 11 اولترا سخن گفته و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار داده‌ایم. اما کدام ویژگی ها دلیل اصلی رسیدن این موبایل به رتبه نخست رقابت بهترین گوشی های شیائومی 2021 میلادی بوده است؟

  • طراحی نوین و خلاقانه: بدون شک طراحی منحصر به فرد می 11 اولترا نخستین دلیل انتخاب آن خواهد بود. وجود صفحه نمایشی در پشت گوشی، طراحی این تلفن را متفاوت کرده است. محبوبیت این طراحی به اندازه‌ای است که حدسیاتی در مورد استفاده از پنلی مشابه در گوشی شیائومی 12 اولترا (Xiaomi 12 Ultra) نیز شنیده می‌شود.
  • سه دوربین با کیفیت های نزدیک به هم: استفاده از کیفیت 50MP برای دوربین اصلی و دوربین های 48MP نشان دهنده راه جدید تولید دوربین گوشی های هوشمند برای شیائومی بود. نزدیکی این کیفیت ها به یکدیگر برای تکمیل هم در گوشی ردمی 10 شیائومی (Xiaomi Redmi 10) نیز قابل ردیابی است. همچنین ضبط ویدئو 8K، الگوریتم جدید عکاسی در شب، استفاده از حسگر سامسونگ در دوربین اصلی، لیزر تمرکزی 64 نقطه‌ای، بزرگ نمایی 120 برابر در عکاسی ماکروی این گوشی را نباید از یاد برد.
  • نخستین گوشی با اسنپدراگون 888: راهی که شیائومی با استفاده از تراشه های جدید در پیش گرفته، درگوشی شیائومی می 11 اولترا نیز ادامه داشت.چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 که زمینه ساخت پردازنده های دیگری چون اسنپدراگون 888+ و اسنپدراگون 8 نسل 1 شد، برای اولین بار در این گوشی به کار گرفته شد.
  • توان شارژی بالا: ویژگی مهمی که بسیاری از طرفداران به دنبال آن هستند شارژ توربوی 67W می‌باشد که می‌تواند در مدت کمی باتری 5000mAh را با بهره‌بری از سیستم جدید خنک کننده شارژر، از انرژی پر نماید. البته برخورداری می 11 اولترا از مستحکم ترین گلس موجود یعنی گوریلاگلس ویکتوس و بلندگوی Harman Kardon و میکروفون وایرلس، این گوشی هوشمند را به یکی از برترین محصولات شیائومی تبدیل نموده است.

شیائومی 11 تی پرو؛ پیشرفت در سیستم شارژ گوشی

  • کیفیت برتر دوربین و انتقال واضح تر صدا: گوشی دیگری که به عنوان رتبه دوم برترین گوشی های شیائومی 2021 میلادی شناخته شده، از پرچمداران می‌باشد. شیائومی با استفاده از دوربین اصلی 108MP و شارژ سریع 120W و اسنپدراگون 888 یکی از بهترین گوشی های هوشمند سال گذشته را تولید نمود.
  • نمایشی از رنگ های گسترده: محافظ صفحه نمایش این گوشی نیز گوریلاگلس ویکتوس می‌باشد. در این تلفن همراه هم انتقال صدا با بلندگوی Harman Kardon انجام می‌پذیرد. همچنین نمایش 1 بیلیون رنگ تخت بر صفحه نمایش AMOLED تنوع انتقال رنگ را ایجاد می‌نماید. البته که ظرفیت بالای حافظه یعنی رم 8GB و 12GB و رام 128GB و 256GB و نیز پشتیبانی از اینترنت 5G از دلایل دیگر محبوبیت شیائومی 11 تی پرو است.

یک میان رده در بین گوشی های برتر 2021؛ ردمی نوت 10 پرو

  • قیمت مناسب با تنوع ظرفیت: رتبه سوم گوشی های هوشمند برتر شیائومی در سالی که گذشت به شیائومی ردمی نوت 10 پرو که با تراشه اسنپدراگون 732G تعلق گرفت. تنوع ظرفیت این گوشی حق انتخاب را برای کسانی که قصد پرداخت هزینه های کم تری دارند، ایجاد نموده که همین دلیلی برای محبوبیت آن شده است.
  • دوربین پرچمدارِ یک میان رده: یکی از ویژگی های ردمی نوت 10 پرو استفاده از چهار دوربین در این تلفن است که دوربین اصلی آن همچون پرچمداران جدید شیائومی مانند شیائومی 11 تی پرو از کیفیت 108MP برخوردار می‌باشد. ظرفیت باتری 5000mAh با شارژ سریع 33W نیز برتری دیگر این گوشی هوشمند محسوب می‌شود.

نتیجه‌ گیری

به طور کلی طراحی های جدیدی که در سال گذشته از شیائومی دیده شد و نیز میزان ظرفیت شارژ گوشی با سرعت 67W و 120W، تنوع ظرفیتی و استفاده از برترین اسنپدراگون های سال، دلایل اصلی انتخاب این تلفن های همراه به عنوان برترین گوشی های شیائومی 2021 در میان طرفداران می‌باشد. این مشخصات تنها ویژگی های سه مدل گوش برتر شیائومی در 2021 نیستند. بنابراین در صورتی که قصد مطالعه اطلاعات بیشتری هر یکی ازین سه مدل گوشی هوشمند را دارید، اینجا کلیک نمائید تا هم مشخصات هر گوشی را به دست آورید و هم از تفاوت های دیگر آن ها در بخش مقایسه آگاه شوید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!