Mi Max 2، صفحه‌نمایش بزرگ؛ باتری بزرگتر

0
(0)

این گوشی با صفحه نمایش 6.44 اینچی و رزولوشن Full HD ، انتخابی مناسب برای کسانی است که علاقه‌مند بازی با تلفن همراه خود هستند و تماشای فیلم با گوشی نیز برایشان مهم است.گوشی Mi Max 2، با پردازنده 8 هسته‌‌‌ای اسنپدراگون 625، با 46 گیگابایت رم، ضمن عملکرد روان و آسان این اطمینان را به شما می‌دهد که تمام بازی‌ها بدون نقص یا داغ شدن در گوشی اجرا خواهند شد.
همچنین اجرای هم‌زمان دو برنامه در یک صفحه، از دیگر مزیت‌های این گوشی است که زحمت سوییچ کردن بین اپلیکیشن‌ها را از صاحب آن می‌گیرد و شما در حال فیلم دیدن می‌توانید گفت‌وگوی(چت) خود را نیز ادامه دهید.
لذت شنیدن موسیقی با بلندگوی استریو نیز یکی از قابلیت‌های ویژة این نوعی گوشی است، هنگامی‌که گوشی در حالت افقی قرار می‌گیرد،Mi Max 2 به صورت خودکار اسپیکر دوگانه استریو را فعال خواهد نمود.
باتری دستگاه با ظرفیت 5300 میلی‌آمپر ساعت مجهز به تکنولوژی شارژ سریع QC3.0 و Parallel Charging با جریان شارژ 9V/2A است که زمان آماده به کار و مکالمة بسیار خوبی را برای کاربر فراهم می‌کند.
قسمت بعدی که به آن می‌پردازیم، دوربین این موبایل است که در قاب پشتی از یک دوربین با سنسور 12 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 1.25 میکرومتری، به عنوان دوربین اصلی و در قاب جلو از یک سنسور 5 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی استفاده شده است که درمجموع کیفیت مطلوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد. ویژگی‌های مختلفی ازجمله عکاسی HDR، فیلمبرداری 4K ، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) و فوکوس با اشاره روی سوژه تعدادی از ویژگی‌های این دوربین است. با وجود حسگرهای مختلف هم می‌توانید از امنیت فایل‌های شخصی و دیتاهای روی گوشی خود اطمینان داشته باشید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!